Gå til innhold

sex med kjæresten og vibrator

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får aldri orgasme kun ved oralsex eller vanlig sex. jeg må bruke vibratoren i tilegg. det virker ikke som om mannen min synes det er kjipt at han ikke klarer å gi meg orgasme. jeg vet det er veldig mange som sliter med å få orgasme uten vibrator.

andre med erfaringer og evt menn som syns det er kjipt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte, og samboeren min var ikke så veldig happy i begynnelsen, men nå respekterer han det mer. han sa han følte at han ikke strakk til,følte seg litt mislykket,stakkar...

Nå har ikke jeg ALDRI fått orgasme uten vibrator da,jeg får orgasme på vanlig måte av og til, men det er veeeldig sjeldent,kanskje et par ganger i året. Men de få gangene det skjer motiveres samboer til å tro at jeg kanskje skal få det til etterhvert. Selv regner jeg med at jeg ikke kommer til å forandre meg stort på det området. :/

Driten med vibrator (syntes jeg) er at det er knotete og irriterende med den duringen! :P

Har funnet ut at de små vibrerende eggene passer meg best,for de er så liten,jo mindre jo bedre,spør du meg! ;)

Skrevet

godt vi er flere ;-D ja det er nettopp det å finne den riktige vibratoren som ikke tar så mye plass og som ikke bråker så fært.

første gang etter fødselen var den eneste gansgen jeg har fått klitoris orgasme ved oralsex. men det tror jeg var pga. at verken jeg eller mannen hadde tatt på meg (kun vaska da seff) på nesten et par mnder. og var overfølsom. vaginal orgasme har jeg aldri hatt og vet ikke hvordan det er. må si jeg misunner de som aldri har problemer med dette:(

Skrevet

Jeg har hatt vaginal orgasme en gang,syntes ikke det var store forskjellen, jeg da... var bare på et litt annet sted,liksom.

Misunner de som ikke har problemer med det, ja..

Du sier du fkk orgasme ved oralsex første gang etter fødselen; har forstått det slik at man er ganske overfølsom på klitoris etter fødselen. For meg er dette plagsomt,på grensen til vondt. Må liksom holde vibratoren litt på siden, glemmesak å holde den rett på...

Og når jeg kommer blir det litt i overkant mye,hehe

Skrevet

ja jeg regner med det var pga av at styrken på vibratoren må jeg øke for etter hvor mye sex vi har og etter fødselen trengte jeg ikke vibrator engang kun tunga, hehe men bare de første gangene så går følsomheten ned. jeg tar heller ikke midt på. må på sidene ellers vondt ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...