Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Vært på 3D UL idag, og hadde store forventninger... Men veslejenta ville ikke vise seg i det heletatt. Fikk bare se bakhodet på jenta. Og i tillegg hadde hun navlestrengen, to hender og en fot foran ansiktet! Snakk om max flaks! V får komme til ny gratis undersøkelse i morgen da! Håper på mer hell da! Ble anbefalt å drikke cola og spise sjokolade før jeg kom;-) Vel, det viktigste var nå uansett at jenta vokser fint og så sunn og frisk ut! 1000 gram akkurat, og jeg er 26+3 idag!
Maf og lillemann Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 opplevde akkurat det samme! men en uke senere, med litt cola innabords så viste han seg frem veldig god service at vi får komme tilbake en gang til =)
beredt Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 hvor tok dere 3 d ul og fikk denne ekstra servicen? Jeg har bestilt på majorstua klinikken om 4 uker....
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2008 Mjøskirurgene på Gjøvik her...
frøken77 Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Noen som vet hva der koster på majorstueklinikken, og om det er inkludert bilder? Hadde jo sikkert vært verd kronene!
Maf og lillemann Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 betalte 1200 kr (koster 900 kr uten 2d- da måler de ikke babyen osv, ) fikk 2d ul først, der hun målte og vektestimerte babyen. så 3d ul (x2 =)) fikk en cd med masse bilder og videosnutter, pluss noen bilder på utskrift. dette var på majorstuaklinikken i bergen.
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2008 Og jammen meg var det like ille idag, om ikke enda verre. Legen sa at dette skjer bare ett par ganger i året at man får så dårlige bilder. Måtte opp å gå, dytte på magen, drikke brus, men ikkenoe nytta. To armer og to bein i veien, i tillegg lå hun med ansiktet helt i livmorveggen, så var håpløst å få noe bra bilde..... Skuffet nå ja.. 1200 kroner til liten nytte. Men alt står jo bra til.. det er det viktigste...
Eleana Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Jeg ville anbefalt deg familieklinikken på Majorstuen istedenfor.De tar 1000kr o du får video i 3D og masse bilder på en cd.Dessuten tar de seg goood tid ,jeg var vel der ca 1Time og hun forklarte godt og tydelig om hva man så og slikt. Dessuten veldig god atmosfære der ,noe jeg syns er viktig. Majorstue klinikken koster 1300 kr ,mener jeg de sa når jeg rinte åspurte.Syns det er fryktelig dyrt med 1000kr og kan man spare 300-400kr er det verdt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå