Gå til innhold

Liker barna deres Jul i Blåfjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To-og-et-halvt-åringen min elsker det! Det gjorde søsteren også, da hun var like gammel. Husker vi sang blånissesanger fram til juni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma, æ vill ikke se derrrre æ!!!!!

Sa Tone Lise og gikk på rommet sitt...........

og rev i stykker tre bøker...... Noe innestengt frustrasjon trur jeg!!

Skrevet

Ja hun er 4 og digger det. synes nok det er litt kjedelig da det ikke er blånisser, men venter tålmodig på nissene :o)

Skrevet

tja- hun er enormt interesert i nisser om dagen- og syntes det var veldig stas i går. men med en gang de var nede i "byen" og nissene ikke var der lenger så mistet hun litt fokus. i dag var dte stas i starten, men på slutten lekte hun med andre ting.

men hun ble to år i november- så hun er nok litt for liten til å forstå så mye.

MEN det er mye nissemas om dagen ja;)

Skrevet

Ja, 4-åringen elsker det:o) Han har kalenderen og syns den er veldig gøy:o) Er en koselig serie da:o) (mye bedre enn det mølet som var i fjor...;o))

Skrevet

Ja, guttene på 3 og 5,5 år liker det veldig godt :-)

Skrevet

Har ikke sett på det vi. Storebror pleier ikke å se barne-tv, skulle så gjerne sett på sammen med han, men det er mitt i leggingen av lillemann så det går ikke. Er som oftest alene på kveldene også :( Men han ser Jul i skomakergata hver dag i bhg, tror heller jeg kjøper den dvd'en så kan vi se på etter lillemann er i seng, det er jo den som er JULEKALENDEREN :)

Skrevet

Gutten min hater det, hyler og vil se fantorangen eller drømmehagen eller film. Han er 3 år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...