Gå til innhold

Hvor selger de Reimadress (ikke vinterdress)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ha ny dress til eldste, og jeg skulle hatt en høst-/vårdress, altså den tynnere typen. Hun er veldig varm av seg, og alt av polstrert vintertøy blir altfor varmt for henne! Hun nekter plent å ha på annet enn den høst-/vårdressen hun har nå, men vi trenger en til, da denne snart er for liten.

Noen som vet hvor de har det på denne årstiden? Nærbutikkene som selger Reima har bare vinterdressene inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet de har reima produkter på barnas hus, men hva de har inne vet jeg ikke.

Skrevet

har du sett på www.jobbogfritid.no ? mener de har tynne dresser der

Skrevet

Jo, den nettsiden hadde, men det er ikke egentlig vi som skal kjøpe den...er mormor ser du ;o) Hun tilbød seg her en kveld at de kunne kjøpe ny dress (!). Så det må være en "fysisk" butikk ;o)

Men da skal jeg be henne kjøre innom Barnas Hus.

Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men jeg fikk kjøpt reimadressene som kommer til våren allerede i oktober på junior i sandvika.

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt en reima dress med uttagbart fleece-for inni. Kjempe praktiskt. Og det fleece-foret var ikke så veldig tykt heller, passer de dagene det ikke er så kaldt. Kanskje noe for jenta di?

Det var på en sportsbutikk i sarpsborg. Jeg kommer ikke derifra, og jeg husker desverre ikke hvilken butikk det var. Men kanskje det er flere sportsbutikker som har den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...