Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hei! For en stund siden ba jeg om reisetips her inne. Flere anbefalte Kanariøyene og jeg vurdere sterkt å dra dit med familien. Men jeg ser at det er ca. 6 timers flyreise dit. Hadde sett for meg ca. 4 timer, men må ha fortrengt deler av flyreisa til Tenerife i 2002...hehe. Det jeg lurer på er hvordan takle en så lang flyreise med små tvillinger? Mine vil være 10 mnd når vi reiser. Noen som vil fortelle om flyreiser de har tatt med tvillingene? Har dere noen tips? Vurderer for øyeblikket flere Kanariøyer. Noen her som har vært på Lanzarote? Vet dere hvordan været pleier å være der i begynnelsa av januar?
bøllefrøene Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 stor sekk med tolmodighet.. og en bra flytid på døgnet for dine barn.. så er jeg helt sikker på at det går bra.. selv om det sikkert er slitsomt for noen.. så er jo alle barn forskjellig.. jeg har flydd tre timer med mine da de var fem mnd.. skal fly 13 timer nå i januar.. da er de 10 mnd.. jeg er spent.. men tror det går greit når vi flyr natta..
Pluttiplutt Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 vi flyr 8 timer nå i jula, skal til New York til familien til mannen min. Har fått basinet bestilt som de henger på veggen, og de vet jeg reiser med tvillinger, har også fått holdt av de plassene ved basinetten(for de må holdes av, tar noen andre den får du ikke bruke basinetten allikvel..) Har fått plasser vedsiden av hverandre og de har sagt at de skal prøve å holde den siste plassen ved oss åpen, vi sjekker inn tidlig for å nevne det på innsjekking og. vi tar med leker, dyner, bæreseler, har ikke vogn, det kjøper vi til halve prisen i USA. men tar med en pute, og låner en vogn på flyplassen hvis mulig. Tar med leker, flasker, og alt jeg skullet tro kan avlede en sutrete liten en. regner med at alt går bra, så lenge de ikke får vondt i ørene..tvi tvi mine er 7 måneder når vi reiser. kan fortelle hvordan det gikk, når vi har reist, og hva jeg evt ville gjort annerledes. tror vi kommer langt ved å få plassene vi har fått, og basinet vi kan legge en i når de sover. og hjelp fra personellet. der tror jeg vi kan ha en fordel, i og med at de fleste synes det er spennende med tvillinger, og gjerne vil hjelpe...eller drømmer jeg bare når jeg tenker den tanken?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Takk for svar begge to:) Pluttiplutt: Hva er basinet? Vi skal jo i tilfelle fly charter, ikke sikkert de holder av sete da... Vil gjerne høre hvordan det gikk når dere har reist ja! HI
Pluttiplutt Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 det er en kurv de henger på veggen, basinet er vel det engelske navnet. tror de fleste fly har det, men jeg visste ikke det selv før jeg så en i bruk. Så fort du har billetter ring flyselskapet og hold av en:) om de har.
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Vi reiste med guttene når de var 9mnd og det gikk kjempe fint. Var bare 4,5 time da. På vei ned fikk vi plass på første rad og hadde "seng på veggen" men, brukte dem ikke. De sovna på fanget begge to og sov i over 2 timer. Når vi reiste hjem satt vi lenger bak og det var litt mer slitsomt. Så prøv å få bestilt så dere får sitte foran. Eneste som er dumt er at du ikke får sete ved siden av hverandre, om dere ikke får ytterst med midt gang imellom da. Dette på grunn av sikkerheten, har ikke dobbelt med masker på alle seter. Ellers kommer nok turen til å gå helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå