ApriIbaby Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg vet det er normalt at det sprekker i hjørner det første året. Hvor store ble sprekkene hos dere. Her er det 2-3 mm på det største et sted. Er ikke det vel mye? Eller normalt?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Helt normalt, men la det stå 1 1/2 - 2 år før du tetter. Det kan sprekke opp mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå