Herlige barn har jeg fått Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=544717 Jeg synes ikke synd på denne jenta/kvinnen da det allerede i september var lavere hastighet på salg av boliger og tidlig i starten av denne finanskrisa, dessuten kunne hun ha tjent 1 mill siden hun kjøpte boligen. For min del kan hun gjerne sove dårlig om natta, jeg synes mer synd på unge folk som har etablert seg med ny bolig, og har studielån og billån og boliglån samt unger også de skal ta seg av.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Ja, hele den saken blei litt annerledes enn hva man blei forespeila i overskrifta. Virka som om hu var aleinemor med så stort lån, men hu hadde jo samboer og. Og at hun takket nei når hun kunne ha tjente 1 million? Fra 1 mill i overskudd, må hun vel ha klart å få solgt hvis hun absolutt ville når det begynte å gå ned...skulle man tro. Men klart det er kjipt å havne i en sånn knipe!
Fisk med CV Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Idiotisk å slå opp en slik sak, det latterliggjør jo de som virkelig sliter i disse tider. 4,6 i lån ja, MEN selv om hun ikke får solgt leiligheten til den prisen hun ønsker, får hun sannsynligvis solgt den med en pen gevinst, og kan i alle fall få betalt ned 3 millioner på lånet sitt. De har jo MYE formue til å være et ungt par. Leiligheter taksert til over 6 millioner og bare 4,6 i lån.. At de skriver at samboeren hennes ikke er med å betaler ned på lånet slik at hun må slite med det alene stiller i grunn ikke saken noe bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå