Gå til innhold

dere som har født ange ganger????:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tredjegangs her og det er trangere i magen denne gangen.greier ikke å se om magen er mindre enn de andre gangene.men det er så trangt alt og kan se alle bevegelser og stillinger.kan babyen være større enn de andre to gangene eller kan mage og livmora være mye mindre?er 34 uker.litt ekkelt når det er sånn,hehe...har alltid bært magen lavt denne gangen.kansje det også som gjør det så rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 4. gangs og har heller aldri vært så liten som jeg er nå...synes jeg selv:) Magen er veldig lav, så det kan være det som gjør at det ser sånn ut. Har hatt mere tut-mage de andre gangene. Ligger også bittelitt under streken på skjema, men ul viser at babyen er akkurat så stor som den skal være. Mye plaget av sterke kynnere, og kjenner det minker på plassen i magen selv om den ikke ser så stor ut.

Er 35 uker på vei.

Skrevet

okei.har alltid hatt strutt jeg også.alle har trodd jeghar fått gutt for det:)vet du å du får?:)dette svangerskapethar vært så anderledes på alle måter enn før,men de sier det blirei jente til.tror det ikke før jeg ser det:)

er ganske langt oppe i kurven også jegda,når jeg begynte å tenke på det.

Skrevet

3 gangs her og, og jeg har virkelig aldri vært større enn jeg er nå!

Ligger over det grønne feltet og magen rett og slett buler her. Er 34+1

Skrevet

okei,så pass ja.ja det er jo veldig forskjell ja.finner jo ut da om det blir en diger unge her.vært store nok de andre også:)48 cm og 3550 g og 2 va 49 cm og 3730 g:)sett jordmødrene nå.gleder meg jo sånn at:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...