Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 hei. jeg går nå gravid i uke 19, og 4 dager, gikk nettopp på do og gjordet mitt fornødende, og gjorde mitt, registrerte i det jeg skulle skylle ned at det var blod på papiret, tørket litt til forran ingen ting, så tok jeg nytt papir og tørket bak engang til og rent friskt blod.. hva kan dette være, hilsen fortvila
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Hva får deg til å tro at noen av oss er så synske at vi faktisk kan se inni rævva di? Er du bekymra så ha deg til en lege som kan fysisk se på elendigheta. Eller ta deg et google-søk på hemorider............
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 unskyld meg anonym som svarte, istede for å være så forbanda frekk kan du gi f i og svare i det hele og det store, e fan ikke ofte jeg i det hele og det store spørr om noe i det hele tatt.. kansje noen viste ka det kunne være.. jævla dritt...........
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 det er veldig vanlig med hemoroider under svangerskapet, de gor ofte over av seg selv eller du kan dra til legen å få salve el... skjønner godt du ble bekymra, men det er som sagt helt vanlig:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 kansje noen viste ka det kunne være.. ------------- Vel, du er nå like frekk som forlanger at dibberne skal være synske! Uansett, blod fra endetarm skyldes hovedsaklig skader på endetarmen, for heftig analsex, fistfucking, hemorider, slukte gjenstander på vei ut, eller kreft hvor nest etter lungekreft er tykktarmskreft den kreftformen som har høyest dødelighet.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Det er helt vanlig, ingen grunn til stor bekymring
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 takk til dere som svarte normalt og på en hyggelig måte. men dette hær orker jeg ikke, di få gangene jeg spørr om noe får jeg haue kappa av så dette var da siste dagen min inne på bim, OG desuten har jeg ikke forlangt at noen skulle vite noe som helst....
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 helt enig! Folks holdninger her inne er forkastelig! Her spørr du om noe du tydeligvis er flau over, og tenker over.. Ikke bry deg om de sure dibbe-kjerringene som bare rakker ned på alt! Syns det er synd du blir borte.. Er mange flotte dibbere og, og jeg tipper du er en av dem! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå