Gå til innhold

forsørgerstipend?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Noen som vet hvor lang tid det tar før man får svar på forsørgerstipend fra lånekassen..? Jeg sendte inn for 6 uker siden og har ikke fått svar enda..Fikk beskjed om at det kom til å gå fort siden det ikke var i starten av semesteret lenger. Og siden jeg har fått forsørgerstipend tidligere så skulle dette være behandlet på kort tid..fryktelig irriterendes å vente så lenge på det,.Hvor lenge har dere andre måttet vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lånekassen surret mye med meg, tok vel 3mnd før jeg fikk det. Var innom å snakket me de flere ganger og fikk ulike svar hver gang. Men 6 uker nå midt i semesteret når alt burde være i orden høres litt drøyt ut spør du meg.. Ring dem og hør hvordan det ligger ann. Hadde jo vært greit å fått de utbetalt før jul tenker jeg..

  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg sendte inn dokumentasjon osv. for kjempe lenge siden jeg og, og har enda ikke fått noe svar. Samboern min derimot, som sendte inn en mnd etter meg har alt pengene på konto.

 

Du kan sjekke på dinesider og brev er mottatt og om det er behandlet. Min er ikke behandlet enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...