Gå til innhold

Skjønner ingenting... Kor e mensen blitt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen for to dager siden.. Men den e ikke kommet ennå.. Har hatt følelsen av at mensen kommer i flere dager no.. Hatt sånn vondt som eg har når den kommer,men så gir det seg igjen :o og sånn har det holdt på siden tja torsdag.. Men bare negative tester... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det samme som deg har ventet i 6 dager nå og bare negative tester fortsatt...er så lei av masse symptomer men ingen svar...

Skrevet

Ønsker ikke å være negativ, men noen ofte blir jo mensen forsinket av at man går og venter. Jeg har vært så langt som 8-9 dager over tiden uten at jeg var gravid. På den annen side, så føler mandet det som om mensen "kommer hvert minutt" når man er gravid. Krysser fingrene!

Skrevet

Jeg venter egentlig ikke, har så mye annet å stresse med i barnhagen om dagen men på kvelden da jeg kommer hjem blir det litt sjekking her og der...Hehe.Det er klart man venter når det er gått over 2 år å man har prøvd.Mannen er like spent som meg:)

Skrevet

Hehe, har du prøvd i 2 år ligger det nok og lurer i underbevisstheten din uansett hva du foretar deg vil jeg tro... :-) Selv om du ikke tenker på det dagen lang. Er du vanligvis veldig presis med menstruasjon?

Skrevet

nei...Men denne mnd er jeg extra optimist siden jeg har gått på hormonpiller og gynokologen sa det skulle være så bra.Jeg vet at tanken sitter men det er ikke lett for meg og mange å bare glemme det bort.Spesialt når man jobber i barnehage...hehe...

Disse 2 siste mnd hadde jeg tr den 27. det er denne mnd den ikke kom...sååå...:)

Skrevet

Ja skjønner jo det m ventingen :) sinnsykt ømme pupper på meg og.. Men pleier å ha litt ømme før mensen,ikke så ømme som no da.. Og utrolig trøtt.. Men kan være pga eg ikke sover nok.. Hadde vært kjekt hvis mensen ikke kommer i det hele tatt da ;) hihi.

Skrevet

Tusen takk for det:) :) håper alle får positive tester snart :)

Skrevet

ventet tr for 2 dager siden jeg også, men ikke kommet enda, tappen er lukket, hard med mykt lag utenpå og bakovervendt... og glatt...... har helt siden lørdag trodd at tr kom, kjennes sånn ut hele tiden, men ingenting..

Tester bare neg jeg også.

Men tr kommer vel snart....... hun skal nok bare fucke opp hodet mitt litt først ;p

Skrevet

Har det på akkurat samme måte... Skulle hatt mensen i helga, men den kom ikke... Har følt på meg at mensen har vært på vei i over ei uke, men ingen tegn til tanta... Teste negativt på lørdag, har ikke testet etter det... Siden jeg mistet i april har jeg hatt syklus på 26.28 dager, og tanta har aldri uteblitt.... Men denne mnd har jeg ikke hatt tid til å tenke baby eller noe, såhåper jo at den sitter nå.... =D=D=

Masse lykke til =D

Jeg krysser fingre og tær for oss =D

Har selv prøvd i to år nå i desember =/

Skrevet

Jeg hadde masse mensenvondt når jeg testet. Var nesten sånn at jeg ikke gadd å bruke penger på test, for jeg var bombesikker på at tante var rett rundt hjørnet.

Aner ikke når jeg testet,før eller etter ikm, men testen var ihvertfall positiv:) Når jeg tenke meg om hadde jeg mensvondt i mange dager før jeg testet,og hadde mensmurringer i mange uker etterpå positiv test, og har det av og til enda i uke 20.

Sååå...det kan jo være du er heldig:)

Skrevet

Hei!

begynner å tru at det ikkje er unormalt å gå over tida.

Er sjølv 2 veker over no, og ingen tegn til TR og berre negative tester.

Det er så frustrerende og det er godt å sjå at det er fleire som har det slik.

Dei små tegnene til gravidditet og TR er og forferdelig frustrerende!!

Lykke til med testing så håper eg at det er ei spire og ikkje berre lureri for oss alle!! :)

Skrevet

Fremdeles ingen mensen her... Men skikkelig murringer akkurat no ,så den kommer vel:( :(

Skrevet

Jeg og er litt sånn småusikker for tiden! Og skjønner frustrasjonen...

Er på dag 33 av syklusen min. Trodde jeg hadde EL 12. November (Stikking i siden) eller 17. Nov (El-slim). Iforhold til det har jeg isåfall gått over tida. Men testet igår og fikk negativ test. Men samtidig har jeg såre brystvorter og hatt mensmurring i en uke. Men ingen kvalme heldigvis... Satser på at jeg ikke er gravid pga negativ test nå eller? Jaja...

Skrevet

Ååh ingen mensen ennå... Flere ganger om dagen har eg skikkelig stor følelse av at no kommer den.. Men nei.. Bare vondt og litt utflod.. Puppene e kjempe ømme ennå.. Spesielt når eg går i trapper .. Haha:) men negativ billigstrimel idag og :( e på dag 34 i syklusen no :-/ den pleier å være på 28-29 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...