Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg vokste opp på bygda, og levde slik som man gjør der, med alt som følger med - gårdsbruk, liten skole og lite samfunn. Men jeg følte meg aldri helt hjemme der, og så fort jeg fikk muligheten flyttet jeg vekk fra bygda og til nærmeste by. Jeg har fremdeles noe kontakt med mine gamle venner derfra, og har de som venner på facebook og lignende. Jeg er nå 25år, og ser på meg selv som et voksent menneske. Men når jeg ser hvordan mine tidligere venner fra bygda holder på (via facebook) blir jeg helt ærlig skremt og flau! Jeg tenker da på at de melder seg inn i grupper som "Vi som er over gjennomsnittet opptatt av puling", "I kissed a girl and I liked it", og grupper som i hovedsak dreier seg og fyll. De legger ut bilder av seg selv i de mest spesielle stillingene, sitter skrevs over andre, bilder hvor de kliner med masse andre jenter osv, og samtalene er så grove at jeg blir flau, det er ingen sensur der, og det er snakk om sex, penisringer, penisstørrelser, dildoer og mye annet. De har banneord i annenhver setning, og har kallenavn på hverandre som inneholder ord som "kukk, dildo, fitte" ol. Jeg spør bare : er dette normalt?? Som sagt er disse folkene i midten av 20årene! Jeg skammer meg seriøst på dems vegne.. Husker at det var mye sånn da vi var i 14års-alderen, men jeg vokste jo fra det!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Ikke normalt, nei. Men jeg hadde ikke giddet å være flau på deres vegne. Er de så tilbakestående at de ikke selv ser hvor lavpannet oppførsel det er, så kan de ha det så godt og steke i eget fett.
Maf og lillemann Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 he he, er alltid noen sånne! har vel kanskje ikke med at de er fra bygda å gjøre, jeg er oppvokst i byen og kjenner mange sånne... vi som ikke "er sånn" snakker mye drit om dem, og de snakker sikkert mye drit om oss... min erfaring er at vi som er i 20-årene er veldig forskjellige =) og godt er jo det =)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Jeg forstår dermot ikke at voksne mennesker gidder å være på facebook i det heletatt... Meld deg ut og lev livet!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Ja det er vel sånne overalt sikkert Bare så rart at de jeg kjenner i byen her er voksne selv om de er like gamle.. Huff, det er pinlig! HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Men å sitte her inne er å leve?...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 joda det er normalt!!! jeg kommer fra ei lita bygd jeg og. og har ikke klart å komme meg unna helt enda, men jobber med saken. greia er at jeg ser nøyaktig det samme som deg - og jeg er 10 år eldre enn deg.... dvs de i midten av 30 åra gjør også det der om de er av den typen du beskriver. det er rett og slett skremmende!!!! det er mange fine ting med å bo på landet, men den kulturen der er definitivt ikke en av dem!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Konsentrer deg om å vokse fra "dems", du! Det er ingenting som heter det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå