chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Tok en test, før ikm og ikke morgenurin. Tynn tynn, svak strek nedover på krysset som ble sterkere utover, ca 30 min etter er den knall positiv.. er jeg gravid? Kan jeg stole på dette? Åh, så frustrerende og forvirrende......
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Dette høres jo veldig lovende ut:) Var steken like tynn hele tiden, eller ble den tjukkere etterhvert? Har desverre hørt om fler som har fått en syltynn strek uten at de var gravide. Men hvis du fikk en ordentlig strek etterhvert, så er du nok gravid:) Synes du skal ta en CB digital. Masse masse lykke til!!
happygilmore Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Vil egentlig si gratulerer, jeg! Så på bildene dine; streken ligner veldig på mine svake da jeg var gravid. Anbefaler også cb digital! Lykke til
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2008 Tusen takk, den var tynn først og ble bred til slutt, nå er det tynne fortsatt sterkt men det brede svakt... men tydelig farge og strek=) Skal ta CB digital om den i morgen er like den i dag...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Da vil jeg tro at du er gravid!! Hvisker et lite gratulerer;) Masse lykke til, krysser fingrene for deg:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2008 Tusen tusen takk og håper jeg tørr flytte inn på 1.tri etter hvert, tørr ikke det enda...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå