Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 ... og jeg "lar det skje" med GOD samvittighet! Er så lei av alle skremselsinnleggene her (nei, jeg går ikke inn og leser de, men ser da overskriften). Tenk på alle de unga som faktisk har unngått å bli (også alvorlig) syke.. Ja, noen reagerer kraftig på det, men det er faktisk fler som ikke gjør det. Tror nok ikke helsevesenet i Norge hadde tilbudt vaksiner om det hadde vært "såååå farlig"...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Det hadde vel ikke vært frivillig heller, om det hadde vært "såååå farlig" å la være... Så fint at du kan velge en ting med god samvittighet, mens andre kan velge noe annet med god samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Nå er det sånn att vi har fri vilje til det meste her i landet.. Spesielt når det kommer til egen helse.. Man kan selv bestemme om man vil la seg behandle for kreft osv, men ingen kan tvinge deg! Sånn er det med vaksiner og, de kan ikke tvinge deg.. Men betyr ikke dermed att det er lurt å la være! Har stor tro på vaksiner.. Tenk hvilke sykdommer som fortsatt kunne florert hvis det ikke hadde vært for disse vaksinene! Det er det igjen av dere svadapropagandaer som sier noe om......
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Hi her: Jeg synes det er helt greit at folk velger å la være å vaksinere ungene sine, det er opp til de. Men det er faktisk flere sykdommer som er utryddet pga vaksiner, det er noe å tenke på. Og til dere som ikke tror på vaksiner: Helt i orden, men ikke sitt her og prøv å skremme vettet av andre! Hadde jeg vært litt yngre hadde jeg nok latt meg skremme av endel innlegg, men heldigvis er jeg voksen nok til å ta alt med en klype salt. Sier ikke at vi skal stole blindt på helsevesenet, men jeg stoler heler på de enn på en gjeng gærne dib-UNGER som tror de har peiling fordi en venninne av en venninne sier.. osv....
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Nok en gang må jeg få presisere at det er FORSKJELL på vaksiner, eller rettere sagt, på hvor farlig sykdommene de beskytter mot er. Kusma f.eks, og røde hunder, t.o.m. meslinger er ikke farlig å ha for barn. Ytterst sjelden at komplikasjoner oppstår når barn har barnesykdommer.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Hvorfor er det fåtallet av de som vaksinerer som faktisk ikke har noe relativt gode argumenter annet enn å følge strømmen? Jeg respekterer de som vaksinerer barna sine, de som faktisk har tatt et valg pga viten fordi de har lest begge sider i saken, ikke bare gjør som er forventet...? Det at du skriver den siste linjen sier nok om hva du vet, da det faktisk har vært oppe flere ganger hvordan helsevesenet i Norge har jobbet med f.eks vaksiner. Hehe...gir opp . Kan jo bare vise til de gangene fhi har blitt stilt på benken av andre land og Norge pga hvordan de fører dette med vaksiner. Men, men kan ikke forvente at alle skal sette seg inn i dette med vaksiner så lenge de fleste gjør det, er sikkert heeeeeeeeeeelt riktig.....???
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Hvis folk ikke hadde vært skepsis så ville det ikke vært et problem med å bli skremt. Så siden du er trygg på det du gjør, helt greit....og til de andre som tviler så har de min store respekt for at de velger å ta en titt på hva vaksiner faktisk er selvom de kommer fram til å ta vaksine eller noen. Du derimot, virker som en sau i saueflokk. Du kommer med helt utrolig teite itfall og har ingenting å legge ved annet enn....? Tja...ingenting. Helt greit, ha god samvittighet, det faller ikke min vei uansett og om du skal kjøre propagandaetråd med vaksinering så burde du ha litt mer mellom øra enn "såååååååååå trygt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå