Gå til innhold

julekalenderen er det bare styr om.. burde ha ventet til hun var 3

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

min 2 aaring forstaar ingenting av julekalenderen. BARe sutrer og trasser og vil ha alle pakkene. Har tatt henne i aa stjele en allerede (hun har hentet en stol og klatret opp). Jeg har forklart om julen etc, men forventer ikke den store forstaaelsen, he he.

hvordan gjoer dere andre det med julekalenderen for aa hindre mas, trass og sinne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde at jeg skulle ha samme problem men det har gått overraskende greit. I dag pekte han på kalenderen og spurte om å få sjokolade men jeg sa at han måtte vente til senere og siden har jeg ikke hørt noe mer. Hvis det blir mye mas med den må jeg bare gjemme den.

Skrevet

Ett forslag er å ta vekk alle pakkene og henge opp kun en om dagen.

Ett annet forslag er å gjøre som oss, droppe hele greia til de blir litt eldre ;-)

Skrevet

vi var også litt redde for at det skulle skje, så vi har valgt å legge en pakke om gange i en julesokk. da blir hun ikke fristet og vi slipper mas om at hun vil ha flere gaver!

Skrevet

Å, du skulle ha spurt her inn eførst! Da kunne jeg ha rådet det til å vente, hehe.

Men når du først har vært så "dum" å begynne med det styret (jeg snakker i glasshus her!) bør du gjøre som det foreslås her: heng opp 1 pakke per dag.

Skrevet

hehe, lett å være etterpåklok. Har akkurat samme problemet her.

I går ble hun redd da hun så kalenderen og nektet å åpne pakken sin. Når jeg åpnet den for henne og gav henne kua (har pakket inn 24 dyr) ble hun superhappy i to sekunder, så pekte hun på alle pakkene og sa ku-ku-ku! Da hun skjønte at hun ikke fikk noen flere gaver ble det et kvarters hyling,

I dag ble hun kjempesint fordi hun fikk en apekatt og ikke en ku, og enda sintere fordi hun ikke fikk åpne flere gaver.

Jeg håper litt at det går over etter noen dager, ellers får vi bare sende den til Afrika.

Skrevet

Min toåring skjønner det heller ikke.Bare hyling og skriking etter pakkene. Jeg henger opp en pakke hver kveld jeg nå, så hun ikke ser alle.. Så er det en der når hun våkner hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...