Jentebaby Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Mitt barn skal begynne i barnehagen i januar og er da nettopp blitt 1 år. Det jeg lurer på er hvordan sovevognen da bør være? Holder det med en f.eks. Basson Milan vogn eller bør den være litt lunere som f.eks. sportsvognen i Simo Duo/combi?
Mamma til to tette Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Kommer helt an på hvor vognen skal stå. I vår barnehage er det et eget hus så ikke noe særlig trekk eller kaldt. Har emmaljunga vogn med voksipose på vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå