Gjest Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jeg skal gi billett til metallica konsert, GPS og så skal jeg lage sjokolade til han:) har gjort det før og den slo skikkelig an. Og metallica billetten kommer han sikkert til å begynne å grine av.. hihi
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Mannen min hadde bursdag for ikke lenge siden, så han har egentlig fått et videokamera som kombinert bursdags- og julegave. Men jeg klarer nok ikke la være å finne på en eller annen hyggelig ting. Men noe dyrt blir det ikke. Tenkte i hvertfall på et sjerf! Det har han ikke, og det tror jeg han kunne trenge til tider.
Gorosa Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Min skal få en proff sirkelsag. Jeg skal kjøpe den på TOOLS. Da er jeg sikker på at den er god. Ungene skal lage noe til ham, evt plukke ut noe selv i en butikk.
enigma Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Er overrasket over hvor dyre ting dere gir, jeg! Her i huset er det ikke penger tilovers til såå dyre julegaver. Her blir det pc-pute (som han har ønsket seg) og fenalår (som er det beste han vet). Ikke så stort beløp å snakke om, men tror han vil bli fornøyd uansett.
wegie Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 Jaktkikkert, pulsklokke samt litt treningstøy
mamo82 *2 jenter* Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 Kapp og gjærsag - vi skal bygge ut huset til våren.. ;o)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 2. desember 2008 #13 Skrevet 2. desember 2008 Vi har egentlig blitt enige om at vi ikke skal gi hverandre gaver i år fordi vi skal kjøpe oss en ny tv... men jeg lurer litt på om jeg skal gi han en skjeggtrimmer!
Venter gutt i Mars 09 =) Skrevet 2. desember 2008 #14 Skrevet 2. desember 2008 Har tenkt på å gi han Playstation 3, men den koster jo en del. Har lyst å gi det for det om, han har vært så fantastisk mot meg gjennom hele svangerskapet til nå.
gutt09&spire11 Skrevet 2. desember 2008 #15 Skrevet 2. desember 2008 Vi har blitt enige om å gi hverandre en ettermiddag/kveld sammen på spa, med masasje, sauna og middag. Trenger det i januar mellom julestria og fødsel... behøver ikke bli dyrere enn vi vil selv. Gleder meg allerede!!!!
Spire i magen ツ Skrevet 2. desember 2008 #16 Skrevet 2. desember 2008 Vi har kjøpt play station 3 spill sia han ønsket seg det hehe
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. desember 2008 #17 Skrevet 2. desember 2008 ps3 spill og leke helikopter mulig en tatoo
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #18 Skrevet 3. desember 2008 Jeg skal gi min samboer en GPS til jul Håper virkelig han blir fornøyd!hehe:)
Hera Skrevet 3. desember 2008 #19 Skrevet 3. desember 2008 Han får blue-ray spiller + en liten ting til:0)
OhBaby! Skrevet 3. desember 2008 #20 Skrevet 3. desember 2008 universalfjernkontroll,vanntett sovepostrekk,xbox spill og noe til,klær sikkert. jeg er så gla han ønsker seg en uni.fjernkontroll,vi har 5 fjernkontroller,og må bruke 3 for å få på tvn med lyd..blir sprø jeg!
Fatu Skrevet 3. desember 2008 #21 Skrevet 3. desember 2008 En Espresso maskin blir det i år. Men hvorfor er det så mange som gir playstation maskin, trodde det var til barn, skjønner at jeg er gammel:-)
Randis Skrevet 3. desember 2008 #22 Skrevet 3. desember 2008 Har ordnet kalender for 2009 i aluminium med bilder av barna som han kan ha på jobben. Så har han ordnet selv med linux journal abonnement som liksom skal være fra meg.
Prins&Prinsessa Skrevet 3. desember 2008 #23 Skrevet 3. desember 2008 Min hadde bursdag for 3uker siden, så blir ikke noe stor gave på han. Da fikk han playstatian 3 med 1spill. Så lurer på å kjøpe ett nytt spill til han!?!
Vil Skrevet 3. desember 2008 #24 Skrevet 3. desember 2008 Tre verk av Nietzsche og hockyskøyter fra Fretex! I år blir det jubel i stua
tuninna ♥ 2pp Skrevet 3. desember 2008 #25 Skrevet 3. desember 2008 Syns dere kjøper fryktelig dyre gaver jeg... Samboern min og jeg kommer til å kjøpe gave til rundt 200kr til hverandre vi. Har ikke råd til noe mer. Men så en bukse til idag 400kr som jeg tenkte å kjøpe selvom den koster mer enn vi ble enige og fordi han trenger klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå