nawi Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Vet ikke;-) Har verdens snilleste svigermor som passer tulla mi i dag. Hun har invitert meg og sambo på middag når vi skal hente henne. Så i dag slipper jeg å finne på noe selv;-)
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Å gud hvor deilig. kunne jeg trengt i dag !
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Her blir det så enkelt som tomatsuppe, makaroni og egg med hvitløksbaguetter til idag
Katrinemarie Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Hos oss blir det seibiff med løk, og poteter og rotgrønnsaker til
La Perla Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 tagliatelle med scampi, purreløk, fløte pluss salat ved siden av.
murmelmamma Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 hjemmelagde kjøttboller.....med pasta og hjemmelagt tomatsaus.... slager her i huset...og så en god grønn salat til ja...
Bie&babylove:-) Skrevet 2. desember 2008 #10 Skrevet 2. desember 2008 Skikkelig kjipe her idag, egg og bacon.....
Bøllefrød Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 jeg skal ha kyllingfile woka grønnsaker og fløtegratinertepoteter =) samboern skal ha det samme bare at han skal ba biffstrimler i stede for kylling (han liker ikke kylling=/ lillegutt skal få grøt =p
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 tagliatelle med spinatstuing og panert svinefilet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå