Prinsen & spiren Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Burde man se hjerte som slår..?
Sunnmøringen Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jeg fikk innvenig ul i uke 6+3. Såg en pitteliten bønne. peanøtt...you name it...med et dunkende hjerte!! Fantastisk!
Prinsen & spiren Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 åååh, håper jeg får se det også : ))
Barbarella og froskebarna Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Jeg hadde ultralyd 6+4. Fikk også se en liten klump med et dunkende hjerte. Den var 6,9mm. Men tror det kommer litt an på ultralydapparatet de bruker (hvor nytt det er) hvor mye du får se og om de finner hjerteslagene...
Mor di! Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Et hjerte som slår =) Det fikk ihvertfall jeg se da jeg var like langt på vei på dagen omtrent (7+0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå