Gå til innhold

UL 6+6 .. hva kan jeg forvente??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde man se hjerte som slår..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk innvenig ul i uke 6+3. Såg en pitteliten bønne. peanøtt...you name it...med et dunkende hjerte!! Fantastisk!

Skrevet

åååh, håper jeg får se det også : ))

Skrevet

Jeg hadde ultralyd 6+4. Fikk også se en liten klump med et dunkende hjerte. :) Den var 6,9mm. Men tror det kommer litt an på ultralydapparatet de bruker (hvor nytt det er) hvor mye du får se og om de finner hjerteslagene...

Skrevet

Et hjerte som slår =) Det fikk ihvertfall jeg se da jeg var like langt på vei på dagen omtrent (7+0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...