Gå til innhold

Noen som hadde EL rundt 22.nov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tappen min var veldig høyt oppe og sentrert, pluss at jeg hadde EL slim da, den dagen var jeg da på dag 23 i min syklus.

Når skal dere teste?

Jeg testet i går, men ingen tegn til strek, klarer nesten ikke å vente på at billigstrimlene skal komme i posten. Grrr... VIL teste NÅÅÅÅ hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phuuu klarte å la være å kjøpe test i stad, billigstrimlene er her nok i morgen, hvis ikke så må jeg jo kjøpe da. Klarer ikke vente til torsdag liksom ;O)

Dytter opp for å se om det er noen som svarer...

Skrevet

Heihei du:-)

Jeg hadde EL 25. nov så det er litt i nærheten da:-)

Jeg hadde også EL på dag 23 i syklusen, utrolig lenge å vente:( Men endelig kom den!!

Du er da 10 DPO eller? Jeg hadde ikke klart å vente lenger enn til imorgen;) Men du må ikke høre med meg da, for jeg er en gal testoman:-)

Skal selv prøve å vente til fredag med å teste(er da 10DPO), men regner med at jeg kommer til å smugteste litt før(selv hvor liten sjans det er for positiv test før 10DPO)

Har du noen symptomer da?

Jeg har desverre INGEN:-( (utenom veldig mye luft i magen da:P)

Skrevet

Hei! jeg hadde El rundt 22-23 nov. Tok test i dag, men den var blendahvit:(

Jeg prøver å la være å kjenne etter "tegn", men bare det stikker i en pupp eller det murrer i underlivet, svimmel når jeg reiser meg så er GRAVID det første som dukker opp i mitt hode.

Så om jeg ikke er gravid denne mnd så lurer kroppen meg veldig.

Huff

Trur jeg skal vente til fredag med neste test, men kan ikke garantere at jeg klarer å vente til da nei:) hehe

Skrevet

hei! ifølge kalenderen hadde jeg EL den 24 nov. Jeg har ikke prøvd EL-tester, så vet ikke helt sikkert. Hadde sex sist den 26 nov, så håper ikke EL var forsinket.. :P

Har lyst til å teste, men skal holde meg til IKM den 9.desember har jeg tenkt.. for jeg føler med ikke gravid.. :(

Skrevet

Jeg er enten på 10 eller 11dpo, siden vi hadde sex natt til 23.november, regner fra da liksom.

Jeg vet ikke om jeg har noen syptomer, har ikke hatt det med mine 2 barn.

Det eneste jeg har lagt merke til at i helgen når jeg drakk, dagen derpå så ble jeg ikke løs i magen, det pleier jeg å bli hver gang etter at jeg har drukket. Hmmm...

Det stikker i underlivet i blandt ja, skulle ut av bilen i dag og inn i butikken og det stakk sånn at jeg måtte si auuu hehe...

Tror ikke syptomene kommer før HCG begynner å skilles ut. Blir spennende å se i morgen, har pleid å få positiv på dag 9dpo, men en gang så tok jeg blodprøve på 10dpo og da var det ikke no tegn til HCG, men i morgen må da den slå ut, bittelitt ihvertfall da hehe...

Posten er her vel sånn ca 11 og jeg har fri i morgen ;O)

Skrevet

Jeg regner med at jeg hadde el rundt den datoen ja, og tenker jeg skal teste på lørdags morgen.

I slutten av forrige uke stakk det litt i livmoren, kanskje det var noe som festet seg? (symptomjakt deluxe)

Nå har jeg mensmurringer og stikninger i livmoren daglig, og jeg ble rørt av forbudet mot klasevåpen på radioen i bilen på vei til jobb... Hormoner eller?

Krysser fingrene! :-)

Skrevet

Ja hadde eggløsning den 22 nov, LH stigning på cb den 21 nov. Har ikke testet enda, tør ikke................

Skrevet

Både CB og strimmelen ble negativ, bortsett fra den dumme skygge streken da som CB altid har.

Skrevet

Huff, såå kjipt! Får bare holde håpet oppe for det!!

Jeg har lite håp.

Er nå 8 eller 9 DPO og har INGEN symptomer. Forrige gravidtet hadde jeg jo sinnsykt mye symtomer på dette tidspunktet...huff.

Jaja... Håper TR kommer fort sånn at vi får begynt med pp 2 kjapt:-D

Eller at jeg får positiv test på fredag da, men tror nok ikke det! :(

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...