baremay Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Har noen erfaring med hvor lenge man må vente for å få tilbakë mensen etter å ha gått på p-piller? Jeg har ventet over ett år nå, vil så gjerne få den tilbake slik at vi kan prøve å få en liten en:-)
julibarn igjen:) Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Det varierer veldig, tror det kommer litt ann på type piller også. Jeg gikk på cerazette og hadde ikke mensen i det hele tatt, men da tok det også lang tid å komme i syklus igjen. Sluttet i mars, og fikk mensen i oktober. Men du har jo ventet lenger enn det, så da ville jeg tatt kontakt med legen. Jeg hadde en gyn.undersøkelse, og fikk resept på noe som skulle få mensen tilbake, og enda en resept på noe som skulle gi meg eggløsning. Dagen etter kom mensen, så slapp hele greia:) Og jommen satt ikke spiren også:) Lykke til, tror jeg ville ringt legen og spurt ihvertfall.
baremay Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 Takk for svar. Så bra at det ordnet seg for deg. Jeg gleder meg sånn til å få den tilbake slik at vi kan begynne å prøve. Du får ha lykke til ;-)
Tweak Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Du har ventet mye lenger enn jeg hadde klart og kvalifiserer til et legebesøk og mest trolig henvisning til gynekolog. Ring legen i morgen, så er du i allefall i gang. Satser på at du får hjelp med å få tilbake syklusene dine snart! :-)
baremay Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2008 Takk for svar! Jeg skal til legen nå etterpå, så da får vi se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå