Lykkelig g~g~j Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Sambo ønsker å begynne å lage barn nr 2. Jeg syntes tanken er så skummel! Småen er 14mnd nå og vil da passere 2 år om vi skulle klare d raskt! Noen med erfaringer? jeg syntes det er tett på en måte men på en annen måte ikke! HJELP !!!!
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Så god samboer du har da:) Ingen råd til deg da jeg har 13 år mellom mine to...
ellaaa Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 jeg mistenker at jeg er gravid, kunne ha tatt angrepillen men jeg tenkte at skjer det så skjer det. vi har en på 15 måneder og om jeg er gravid nå så blir det akkurat 2 år mellom de.ganske tett ja men vi planla uansett å bli gravide om ett års tid. men det er litt skummelt..fikk nettopp tilbud om en jobb i august men om jeg er gravid så kan jeg ikke ta den. vi får se..
Lykkelig g~g~j Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2008 ja han er god ;-) hihi d er noe jeg også tenker på som du skriver med jobb. Jeg var ferdig med permisjon i august og nå jobber jeg litt men er også hjemme med småen min enda! Tenkte å vente til august med å begynne i full jobb og han i fulltid i bhg.. Dermed vil jeg jo tjene opp mindre foreldrepanger enn om jeg venter til jeg har fått fulltidsjobb. På den andre siden så har jeg mulighet å jobbe en del ekstra også og dermed spare opp litt penger sånn!! Hmm... vanskelig er d... har lyst ... men på en måte ikke!!... ai ai aiaiaia....
rødt&blått Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Ut i fra mit eget ståsted, ville jeg valgt å vente.. Men jeg er av de som ikke skjønner at foreldre med tette barn ikke går under. Kjenner kun ei m to tette og der ble hun alene i svangerskapet, hadde et tøft svangerskap i tillegg og kunne nesten ikke bære/løfte 1.mann.. Nr.2 fikk kolikk, så det ble lite søvn de første mndene i tillegg til at nr.2 alltid våkner minst 1 gang om natta enda (1,5år da men..) Hun føler hun aldri strekker til og klarer ikke å kose seg med barna slik hun gjorde m den første før hun ble 2barnsmor.. Tenk at de første åra får du aldri igjen, og er du usikker så vent heller til du tenker at NÅ vil jeg bli 2barnsmor! -Det gjør jeg og jeg nærmer meg veldig nå når minsten er over trassalderen.. Lykke til med valget!
Lykkelig g~g~j Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2008 du skriver noe veldig smart ... vente til jeg ikke er usikker! Det kan godt hende at bare noen mnd ut på året er nok! Men hadde vært godt om d bikket nyttår igjen ... slik at d blir et barn i 2007 og et i 2010..!! tenker jo en del på dette med lønnen også da! Hadde vært bra å ha en jobb før og en å gå tilbake til etterpå vi får se! Kjenner jeg må ha litt tid å tenke på hvertfall!..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå