Gå til innhold

frustrasjonen tok rett og slett overhånd!!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

å f'***** så lei jeg er nå!!gjør en lang historie kort...vi hadde prøvd i over ett år nåe "de"fant ut at eggl var tette!:( ene eggl ble 100%åpnet med kontrast væsken glad for det da:) men så kunne alts eggl være skadet og mistet sin funksjon pga dette her da...:( fikk to pergo kurer..skulle ha tatt den siste denne mnd men er så ubeskrivelig lei av å vnete og vil nesten bare gi opp!!!har ikke orket å være her inne heller på en god stund... forbana på hele greien og min egen kropp!så jeg kastet pergo kuren i skapet igjen i ren frustrasjon(kan ikke ha vært ett klart øyeblikk det)man reagerer vel forskjellig på ting.. nå lurer jeg på om det har noe å si om jeg tar den neste mnd istede?har jeg ødelagt noe nå??uff...vet at mange har prøvd lengre enn meg sånn at det er sagt og de føler jeg utrolig sterkt med!! det ble ett klage brev dette men måtte få det ut av systemet bare...masse lykke til til dere som prøver og dere med positive tester:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt..

Hvis du kastet den i skapet kan du vel bare ta ut esken og begynne på den nå

tror ikke det har så mye å si med en dag fra eller til..

Skrevet

venter på ikm nå å det er ALT for sent!! kom til å tenke på dette nå som tr nærmer seg og angrer:(

Skrevet

Hei:) Du har ikke ødelagt noe nei, bare å ta den neste mnd istedenfor. Men krysser fingrene for at du er gravid allerede! Skjønner godt at du er frustrert og sinna, jeg har akkurat de samme følelsene som deg. Men en vakker dag blir det vår tur, kanskje det er din tur allerede:) Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...