Jannec2 Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hei og hopp alle dere tvillingmammaer. Nå er det desember gitt og julestria har sånn smått begynt og det blir ikke tid til så mye annet enn juleforberedelser. MEN ett lite lunsjtreff før jul hadde jo vært koselig. Jeg har jo lagt min elsk for frognerparken og herregården. ;o) Så jeg lurte på om det var noen som hadde lyst på en julelunsj på torsdag 11 des kl 12. ;o) Vi som kommer med vogn kan jo treffes ved hovedporten, og det som kommer med bil kan evt treffes inne på herregården cafè ;o) Det har jo født noen flere tvillinger i det siste. Vi har jo observert en del vogner rundt om kring. Håper på flere nye som henger seg på ;o) See you all ;o)
bøllefrøene Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Hei.. ja nå er det lenge siden jeg har sett dere.... blææ jeg jobber den dagen... ikke noe mulighet for at vi kan ta det onsdag 10 vel?? må få sett dere før jul.. klemmer
Pluttiplutt Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 jeg skal virkelig prøve, vi reiser den 14, så det kommer an på hvor langt jeg har kommet med forberedelser. Men vil absolutt treffe dere før jeg reiser.
cammis80 Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Hei! Vi kan også bare 10 des., så hadde vært kjempe bra om det blei den dagen... som bøllefrøene også kunne... Klem fra lillestrøm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå