AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Var hos fastlegen i dag og hun likte ikke det hun så under gu`n.. Er 10 uker på vei, men hun synes det var mye brunlig utflod og ville ha meg til gynokolog og tidlig ul om en uke..! Livmoren var forstørret, så jeg var da gravid, som hun sa.... Men hun fant ikke hjerteslag med doppler heller..snufs.. Går dette galt?? Har hatt et helt normalt svangerskap tidligere uten noen bekymringer, så dette er så rart for meg..
Lalinja Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Huff det var trist å høre!!! Skulle ønske det var noe jeg kunne si som kunne være til hjelp og trøst. Men jeg bare i uke 10 selv. Jeg tror kanskje hvis du skriver innlegget ditt på 2. trimester sidene, vil det nok være større mulighet for å finne noen som kan berolige deg. Det er sikkert noen som har opplevd noe lignende, og at det likevel gikk bra. Håper du kommer deg fort til UL, det verste er å ikke vite. LYKKE til AnLin!!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 Takk for det! Så det var en annen lang tråd her om blødninger, så jeg får se.. Må nok innrømme at jeg har felt et par tårer i dag. Håper jeg får ultralyd litt raskere enn 12. des... De skulle ringe så fort det ble noen avbestillinger hos gyn før den datoen..
Lillevenn33 Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Har ingen trøstende ord å gi deg desverre. Håper du får gode nyheter...
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Jeg hadde brun utflod helt fra jeg fikk positiv test, iuke 4, og helt til uke 11. Er nå i uke 20. Men, synes det var litt rart at ho prøvde å finne hjertelyd så tidlig. Da jeg var hos jm i uke 14, sa ho det var veldig tidlig, så jeg måtte ikke bli bekymret om vi ikke hørte noe. Nå var visst jeg ganske tynn, så jeg fikk høre det,men det var mest vanlig å ikke høre noe så tidlig.
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Det var da rart? Jeg har blødd av og på alle gangene jeg har vært gravid, både rosa, rødt og brunt, også så sent som i uke 10-11. Og å finne hjertelyd allerede i uke 11 er jo kjempevanskelig, min lege nekter å lete etter den før etter uke 16! Har faktisk opplevd å ikke finne den i uke 24-25 også, og da så vi at babyen sparket og alt, hehe..., men hjertelyden fant ikke jordmoren ;-) Ikke bekymre deg for mye du, alt er nok mest sannsynlig veldig bra!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2008 Takk, takk! Håper håper at alt er bra! Skal prøve å tenke så positivt som bare det!
Juni prinsesse Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Jeg er en av de i den lange tråden med blødninger... Og jeg har en frisk og rask liten sak inni der et sted ) Har sett knerten to ganger på ultralyd, og legen sier at det er en aldeles frisk og rask liten sak, som garantert kommer til å ha det fint der inne frem til juni når han vil ut... Det trenger ikke være noe galt selv om du har blødninger, men hvis jeg var deg ville jeg kanskje ringt og sjekket av og til angående UL... Jeg stilte bare opp, og fikk komme inn 30 min senere... )
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Hei. Jeg er 10+3 på vei. var en tur hos lege i går, ikke pga av svangerskapet, men ha ville sjekke om han kunne høre hjertefrekvens fra nurket (var ikke lite nysgjerrig selv da), men det var helt tyst der. Men dette var helt normalt sa han. For han mente jeg ville vært utrolig heldig om man hørte noe så tidlig i svangerskapet. Så beroliget meg med at legen vet best! Men skjønner at du kan bli bekymret....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå