Gå til innhold

Vi skal ha TVILLINGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi vært på ul, og der var det jammen to!! Vi hadde aldri tenkt tanken, så vi ble nokså overasket :) Så ser ut til at vi blir en stor familie til slutt, med 4 barn :)

Termin 6 mai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og gratulerer=) Er det en naturlig tvillig graviditet eller har du fått hormoner ( eks pergo osv )

Skrevet

Artig:)

Gratulerer!

 

Jeg har tenkt tanken, men mest på tull siden jeg begynner å trekke på årene :) Livmoren er ikke så stor at jeg mistenker det, da:)

Skrevet

Så spennende, gratulerer!! Fikk dere vite kjønn på de?

Skrevet

Gratulerer så mye, så utorlig spennende

Skrevet

Altså, mente vel egentlig om det er eneggede eller ikke? Det er jo ikke sikkert dere vil vite kjønn ;)

Skrevet

ååå dobbel lykke:)

Gratulere så masse me tvillinga:):)

Skrevet

Vi vet ikke om det er en eller toegget tvillinger vi venter. Men vi vil gjerne vite kjønn, og det får vi nok etter hvert. Som sagt så hadde jeg ble overrasket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...