Kickie Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Da var jeg tilbake fra sykehuset. Har lekt (lekket??) litt i det siste, og tenkte egentlig ikke noe over det (tenkte det var utflod eller noe) helt til jeg snakket med min søster idag og hun mente jeg burde ringe jordmor og høre. Jordmor mente jeg burde komme inn til undersøkelse med en gang, noe som er greit nok når man er hjemme i Norge, men jeg er i Paris og studerer. Så hormonell som jeg er begynte jeg å grine foran min franske veileder (grøss... hater å grine foran folk), og hun ble med til sykehuset som tolk. Heldigvis (etter masse tester og ultralyd) så alt bra ut. De visste ikke hva lekkasjen kunne være, men mest sannsynlig er det rett og slett at mange får mere væske under svangerskapet. Så nå er jeg sykemeldt til mandag. Er så utrolig lettet. Og det var fantastisk å få se Lille igjen på ultralyden.
##Luca## Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Så godt at alt var bra! Fint at du kom deg på sykehuset og fikk med deg en tolk (vet ikke hvor stødig i fransk du er, men medisinsk terminologi på fransk hadde vel tatt knekken på de fleste)
Randis Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Så bra at alt var ok. Skjønner godt at det ikke var det spor morsomt i paris. Tryggere her hjemme der alt er kjent. Har jo mye hormoner og slikt som kan få oss ute av balanse. Så kos å få se den lille i magen da. Håper du slipper flere turer på sykehus før du skal til å møte din lille. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå