White*Angel Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Her blir det noe så kjedelig som karbonade på brødskiva;)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Ikke noe mer fantasi fult her... Pølse og potetstappe, raskt og enkelt. siden sønn min skal på idrettskole og så skal gubben og sønn min på hockey kamp rett etterpå! HEIA SPARTA!
Fire småtroll Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Siden lillesøster er litt tufs og ikke har matlyst i det hele tatt blir det hennes favoritt i dag, lys lapskaus fra boks.. Ikke så fryktelig spennende, men hun elsker det, og mat må man jo ha for å bli frisk.
Stine? Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Fristet faktisk med pølse og potetstappe:P hehe I går lagde jeg den indiske tomatgryten som jeg fant inne på BIMs kokebok, den var knallgo, og anbefales:)
eplejente Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Idag blir det kjøttkaker og potetstappe. Hjemmelaget alt. Nam. Gleder meg til å gå hjem og lage middag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå