-prøverpånytt- Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 eggløsning i dag jeg..?!Trodde den var i helgen,men nå kom det ut unnskyld utrykke,gult,seigt slimete snørr sekret. Kan ikke huske jeg har hatt så kraftig el.før.men skal jaggu meg ikke surre bort denne muligheten,så i kveld blir det kosestund for voksne!!hehe! Har info,gubben så han har lova å lade kanonen som han skrev på sms! Ble kjempe gira jeg nå!!!!
Allegra -med gullspira- Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Lykke til hehe:) Men skal det være gult da!? Syns ikke det hørtes helt bra ut..ha rbare hørt om blankt, men er kanskje vanlig med gult og?
-prøverpånytt- Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har hatt gul el.mange ganger.Noen ganger blank,men mest gul og 2 barn har jeg fått så normal el.er det nok:)
superspent75gravid Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 EL slimet kan være både blankt, gult og grønnaktig, så du er nok helt normal;)) Jeg har også litt gult innimellom, men mest blankt. Du får ha lykke til med sengekosen i kveld. Håper det gir resultat;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå