Dr Mcstuffins Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har en gutt på 10 uker og han bruker størrelse 62. Men jeg ser at noen av klærne i 68 er så små at han snart kan bruke dem. Er bare nysgjerrig :-) Har ikke peiling på størrelser og slikt og blir satt ut når noen spør hvilken størrelse han kommer til å bruke til jul... De størrelseskartene butikkene har er jo litt generelle. Takker for svar.
LadyBlackJack Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 min er 2 dager yngre enn din, og bruker str 56. har akkurat kastet ut klærene i str 50 da de begynte å bli litt liten. KAN bruke noen av bodyene i str 62,men de er fortsatt litt store. Gutten min er litt liten da... Str 62 tilsvarer 2-4 mnd,mens 68 er 4-6mnd,tror jeg. Visst ikke din gutt vokser unrmalt fort,vil jeg tippe han bruker 62-68 til jul.
Trulte76 Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 3,5 mnd og bruker 68. Så her er 62 klærne pakket vekk. Var vel ca 10 uker da jeg begynte med 68 til han. Vokser fort disse små. de to eldste er jenter..de følgte butikkene sine str og alder, men det gjør ikke han her..han bruker en str større..
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 str 50: 0-1 mnd str 56: 1-2 mnd str 62: 2-3 mnd str 68: 3-6 mnd str 74: 6-9 mnd str 80: 9-12 mnd str 86: 12-18 mnd ihvertfall sånn jeg har fått forklart, mini har holdt dette sånn ca, men 62 varte ikke kjempelenge, måtte fort over i 68, og nå bruker han stor 68 eller liten 74, litt ettersom hvilken butikk jeg handler i, H&M er litt små, mens Cubus (ikke mohini baby merket) er veldig elastisk og blir fort slaskete. Brubaker baby er litt små i str, så der kjøper jeg alltid en str større, dels fordi det er så dyrt at jeg vil bruke det lengst mulig å da;) De vokser mest i starten, også flater det litt ut etterhvert, så derfor kan klær i str 86 brukes lengre enn klær i str 50:)
Frøken Freken Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Jenta mi er 12 uker og bruker 62. Det virker som hun vokser i rykk og napp, for 56-klærne var for små over natta. Ser at det er stor forskjell på klesmerkene også, har et par 62-dresser som alt var for små da hun begynte med 62. Og så har jeg kjøpt en pysj på capone kids som er 70 og begynner å bli for snau.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå