Gå til innhold

Problem.. Trenger noen råd.. Seriøst innlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.Er ei jente på 20 år.Kjæresten min er 24år. Jeg veit at det er noe galt med meg, for det er ikke normalt det jeg skal fortelle. Det har seg sånn: Jeg og kjæresten har vært sammen i 5 år nå. Sexlivet er ikke noe bra. Har sex 1 gang i mnd for hans skyld. For det har seg sånn at jeg eier ingen følelser nedentil. Ja, du hørte rett.

Vi har prøvd alt som går ann, men det er ikke noe forandring. Og vi kjenner hverandre veldig godt, er ikke nervøs eller noe når vi har sex. Men jeg skjønner liksom ikke hva det kan være. Jeg har ikke vært til gynekolog enda. Jeg synes det er flaut rett og slett. Hater og prate om det.. Med kjæresten går det jo greit, men ikke andre.

Nå har vi jo kommet til den fasen der vi vil ha barn, men det er vanskelig. Jeg er ikke noe begeistret for og ha sex hver dag, pga at jeg ikke har noen følelser. Sex er ikke noe jeg nyter, det er kjedelig og helt forferdelig.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor dette skulle skje akkurat meg!:( Gråter ofte over dette. Men det må da gå an og ta en operasjon for og evt stramme inn musklene? For jeg er ikke akkurat trang der nede. Håper det finnes noe hjelp for meg. Om det ska gå galt med meg og typen en gang, kommer jeg aldri til og få noen andre.. Men jeg er så heldig og ha en kjæreste som repekterer meg som jeg er. Men jeg kommer aldri til og akseptere det at jeg ikke kan nyte sex. Vært fint om en lege kunne ha svart på dette, eller gynekolog.

Og det har ingen ting med fortid og gjøre. Jeg er tydlivis bare skapt uten følelser nedentil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-) er ikke Lege eller Gynekolog, men ville bare kort si at det er jo faktisk mulig at du ikke tenner på kjæresten din!? Dere har vært sammen siden du var 15 år, så du har vel ikke akkurat hatt så mange andre...? Det er mulig at det er fysiologiske årsaker til din manglende lyst, men det kan også ligge i manglende kjemi mellom dere...??

Selv har jeg en vidunderlig mann nå, som jeg venter barn med og ALDRI vil bytte ut, men vi har ikke en super kjemi... jeg har hatt kjærester før hvor jeg har kunnet ha sex hele døgnet om det så skal være, men med min mann er lysten der sånn en gang i uka og den er ikke alltid så sterk. allikevel er det han jeg vil være med :-) Sex har kun gjort meg kortvarig lykkelig... imens samlivet med min mann gjør meg helt varm om hjertet :-) Men .... når jeg var 20 var jeg ikke klar for denne roen...

Klem

Skrevet

Tenkte og sende inn på sånne legesider, men det kostet for mye.. Så da søker jeg noen råd her. Det er jo litt vanskelig og tenne på kjæresten uten følelser nedentil da.. Har selv ingen nytelse når jeg prøver det alene.. Kun han jeg har hatt ja :P Kjemien stemmer kjempebra, vi har det fantastisk sammen;D Men det mangler det seksuelle bare. Lurer på om en healer kan hjelpe meg med å få følelser der nede?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med ikke følelser i det hele tatt.. Du snakker om å stramme inn, det kan du til en viss grad gjøre med knipeøvelser, har du prøvd det, er jo muskler som kan trenes opp der nede som overalt ellers..

Det jeg egentlig lurte på var om du mener klitoris også, har du ingen følelser i den? Jeg må innrømme at jeg har heller ikke så mye følelser inni kjeden, men området nedentil er jo følsomt likevel. Klitoris, kjønnsleppene, lysken, lårene osv. Reagerer du ikke på å bli strøket og tatt på i det hele tatt? Hva med onanering, erotiske bøker og filmer, reager du ikke med opphisselse på sånt heller? Hvis du ellers funger og reagerer på disse forskjellige tingene kan det hende en sexolog er rette person å spørre om hjelp. Kropp og sinn henger sammen på så mange måter, kanskje kan dette også trenes opp?

Det kan jo selvfølgelig være noe nevrologisk feil med deg, at nervene ikke fungere som de skal, mener å ha hørt om det engang. Du kommer i tilfelle ikke utenom en samtale med lege/gynekolog. Kanskje det er noe det går ann å gjøre med det...

Synes du skal ta tak i dette så fort som mulig jeg, sex er langt ifra alt i et forhold, men det er jo mye nærhet og kos i god sex. Masse lykke til!

Skrevet

hvordan skal jeg forklare det da.. hm.. Klitoris har jeg følelse i, men det blir bare ekkelt å vondt om man stimulerer den for lenge. Har ikke prøvd knipeøvelser nei.. Det er inni skjeden jeg har null følelse:/ Kroppen min reagerer ikke på og bli tatt på, særlig ikke nedentil. JEg blir ikke våt, iallefall tar det kjempelang tid! Tenner ikke på noen av delene du nevner opp desverre. Jeg har avsky for sånne ting.Fordi jeg har ikke nå nytelse av det alikevel. Jeg dytter bare tankene og følelsene langt borte. Hater og prate om det og,men det er utrolig godt og få det ut! puuuuuuuuuhh.... Etter jeg ble sammen med kjæresten og oppdaga at jeg ikke nyter sex har jeg blitt en helt anderledes person. Jeg smiler lite, er ikke ofte glad, mer som ulykkelig.Alt var så mye bedre før jeg var 15 år..

Skrevet

Hei =)

Jeg har lest at tantrisk massasje kan hjelpe mot det du forteller om her. jeg leste en artikkel om en seriøs massør som arbeidet med dette. det skal hjelpe mot psykiske og fysiske sexuelle spenninger. Massøren jeg snakker om holder til i København, men det er helt sikkert noen som driver med dette i Norge også.

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...