White*Angel Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hei.Er ei jente på 20 år.Kjæresten min er 24år. Jeg veit at det er noe galt med meg, for det er ikke normalt det jeg skal fortelle. Det har seg sånn: Jeg og kjæresten har vært sammen i 5 år nå. Sexlivet er ikke noe bra. Har sex 1 gang i mnd for hans skyld. For det har seg sånn at jeg eier ingen følelser nedentil. Ja, du hørte rett. Vi har prøvd alt som går ann, men det er ikke noe forandring. Og vi kjenner hverandre veldig godt, er ikke nervøs eller noe når vi har sex. Men jeg skjønner liksom ikke hva det kan være. Jeg har ikke vært til gynekolog enda. Jeg synes det er flaut rett og slett. Hater og prate om det.. Med kjæresten går det jo greit, men ikke andre. Nå har vi jo kommet til den fasen der vi vil ha barn, men det er vanskelig. Jeg er ikke noe begeistret for og ha sex hver dag, pga at jeg ikke har noen følelser. Sex er ikke noe jeg nyter, det er kjedelig og helt forferdelig. Jeg kan ikke skjønne hvorfor dette skulle skje akkurat meg! Gråter ofte over dette. Men det må da gå an og ta en operasjon for og evt stramme inn musklene? For jeg er ikke akkurat trang der nede. Håper det finnes noe hjelp for meg. Om det ska gå galt med meg og typen en gang, kommer jeg aldri til og få noen andre.. Men jeg er så heldig og ha en kjæreste som repekterer meg som jeg er. Men jeg kommer aldri til og akseptere det at jeg ikke kan nyte sex. Vært fint om en lege kunne ha svart på dette, eller gynekolog. Og det har ingen ting med fortid og gjøre. Jeg er tydlivis bare skapt uten følelser nedentil.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Dette høres vanskelig ut. Men jeg lurer litt: Ingen følelser...er det sånn når du er alene også? Nyter du onani?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Må nok ta deg en tur til legen.. Hvis det er NULL følelse! Da må det jo være noe galt.. Men er det det att du ikke føler tenningen, kan det være att du trenger gi deg selv en skikkelig omgang onani.. Er en slags tommelfingerregel det att du må klare å ha en orgasme på egenhånd for å få det med andre.. Er ikke sånn for alle.. Men har ei venninne som ikke fikk orgasme før hun var rundt 20, var umulig..Men så lekte ho masse med seg selv, og nå har hun null problemer med å komme vet jeg! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Du er veldig ung, det kan ha mye med det å gjøre. Jeg fikk ikke min første orgasme før jeg var 24. Kjøpte en vibrator og bestemte meg for å utforske litt på egenhånd. Har funnet ut at jeg må være mye mindre sensitiv enn andre for jeg trenger en ordentlig kraftig vibrering rett på for å oppnå noe. Har fremdeles ikke fått orgasme med partner men jeg kjenner at det er bedre nå som jeg vet litt mer om min egen kropp.
White*Angel Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2008 Samme når jeg er alene og ja. Onani? ingen følelser der heller gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå