Miramor Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 De siste 3 uker så har jeg hatt mavesyke/oppkast 3 ganger. Syk-frisk-syk-frisk-syk... Nå begynner jeg å bli sliten av dette. Har aldri opplevd lignende.
Miramor Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2008 Så rart- jeg skrev dette innlegget en gang og da ville det ikke lagre, og nå som jeg gikk inn på BaM en gang til så var begge kommet inn, merkelig.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Tror serveren har hikke =) Den syka er bare ekkel ja.Håper du snart blir kvitt den God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå