Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hei.Er ei jente på 20 år.Kjæresten min er 24år. Jeg veit at det er noe galt med meg, for det er ikke normalt det jeg skal fortelle. Det har seg sånn: Jeg og kjæresten har vært sammen i 5 år nå. Sexlivet er ikke noe bra. Har sex 1 gang i mnd for hans skyld. For det har seg sånn at jeg eier ingen følelser nedentil. Ja, du hørte rett. Vi har prøvd alt som går ann, men det er ikke noe forandring. Og vi kjenner hverandre veldig godt, er ikke nervøs eller noe når vi har sex. Men jeg skjønner liksom ikke hva det kan være. Jeg har ikke vært til gynekolog enda. Jeg synes det er flaut rett og slett. Hater og prate om det.. Med kjæresten går det jo greit, men ikke andre. Nå har vi jo kommet til den fasen der vi vil ha barn, men det er vanskelig. Jeg er ikke noe begeistret for og ha sex hver dag, pga at jeg ikke har noen følelser. Sex er ikke noe jeg nyter, det er kjedelig og helt forferdelig. Jeg kan ikke skjønne hvorfor dette skulle skje akkurat meg! Gråter ofte over dette. Men det må da gå an og ta en operasjon for og evt stramme inn musklene? For jeg er ikke akkurat trang der nede. Håper det finnes noe hjelp for meg. Om det ska gå galt med meg og typen en gang, kommer jeg aldri til og få noen andre.. Men jeg er så heldig og ha en kjæreste som repekterer meg som jeg er. Men jeg kommer aldri til og akseptere det at jeg ikke kan nyte sex. Vært fint om en lege kunne ha svart på dette, eller gynekolog. Og det har ingen ting med fortid og gjøre. Jeg er tydlivis bare skapt uten følelser nedentil. Hilsen trist og ulykkelig jente.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 uff, det hørtes helt forferdelig ut. sex er jo så fint med en man er glad i. Jeg er av den typen som ikke får orgasme særlig lett (har nesten gitt det opp), men nyter et samleie mye likevell. Jeg vet ikke om jeg har noen råd, men vil anbefale deg og bite tennene sammen og dra til fastlegen din eller til en gynekolog å høre hva dem sier. Om ikke for din del, så for typen din sin del. Et liv uten sex går sikkert an, men et parforhold trenger den nærheten på lang sikt.. Synes veldig synd på deg, håper det ordner seg for deg! Masse lykke til!
White*Angel Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Takk for det:) Ja, det er grusomt.. Etter jul må jeg vel prøve og få til en time.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Jeg tror at du kanskje egentlig har noen følelser der, men at du ikke helt har funnet dem ennå. Det har dessuten en del med det mentale å gjøre også: hvis du ikke er interessert elle ropphisset, vil du heller ikke kjenne at det er spesielt deilig å bli berørt nedentil. Det beste hadde jo vært å få snakke med en sexolog, og forhåpentligvis kan legen din henvise deg. Sånne fins jo! Jeg føler med deg også men: 1. du er ikke unormal, for andre kan også ha det sånn. 2. Jeg tipper det går an å gjøre noe med det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Det tror jeg på. Synes det er ille nok at jeg sjelden får orgasme. men har lært meg at det er ikke et mål. nærheten er målet. husk at legene har hørt det meste, og at det faktisk ikke er så unormalt som en tror at det er vanskelig å få orgasme og at man sliter på den biten....
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Til HI Er du sikker på at du er hertrofil? Kanskje du er bifil eller lesbisk? Hvis du derimot ikke har noen følelser i det hele tatt hvis tar på deg selv så kontakt fastlege å be om henvisning videre i systemet.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 har heller ikke kjent noe før.men når jeg fikk min nå mann,så kjente jeg myyye mer,men får ikke orgasme da:( så følsomt og godt er det ikke.det skal ikke være lett det der nei.deter grusomt.trodde det hadde noe med at jeg elsker mannen min at det var mye bedre nå da,men vet ikke:)vet ikke va mankan gjøre.knipe igjen med øvelser hjelper vel kansje og sex var mye mer deilig når etter jeg fikk babyen min.mer følsomt da.kansje bare greie sexen og få bay og at det forhåpentlig blir bedre etter fødsel og knipeøvelser:) lykke til.han kan vel kose deg på andre måter du liker mens dere har sex da.hjelper kansje det.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Kjenner meg igjen i mye av problemet ditt, jeg har heller ikke lyst på sex og tar aldri initiativet selvom jeg har kjempe lyst til å bli bedre på det, men får meg liksom ikke til det.. har aldri hatt orgasme uansett hvor hardt jeg/ vi har prøvd, men har lært meg og leve med det.. Men snakk med legen din eller skriv inn et innlegg på ommelegen.no og hør med de, for da slipper du og ta det ansikt mot ansikt med legen din om du synes det er vanskelig Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå