Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13+0 i dag og har i flere perioder hat brun utflod, eller når jeg tørker meg etter toalettbesøk så er det brunt på papiret. Av og til ser jeg den samme brunfargen i utflodet. Jeg hadde ingen ting i går, men på søndag så jeg litt. Så nå er det litt sånn av og på..... Jeg kjenner litt stikkinger i livmora og små mensmurringer som kommer og går. Kvalmen er like intens som den har vært de siste to mnd. Egentlig er jeg ikke så VELDIG bekymret, men nå når det starter på an igjen så kjenner jeg at jeg blir litt urolig like vel. Noen andre som har det slik så langt ut i svangerskapet? Det er bare SÅÅÅÅ fryktelig om noe skulle gå galt "så" langt ut i svangerskapet.....

Håper noen kan berolige meg litt..... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...