!!!fiona!!! Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Nå nærmer julen seg og vi ikke har fortalt til noen om graviditeten enda, og har bestemt oss for å vente til over jul med det. Så da lurer jeg litt på det med alkoholfri vin. På vinmonopolet sier de at disse kan drikkes av gravide, men på flaska står det 0,5%... Hva betyr det? kan jeg trygt drikke dette? Noen som vet...?l Hilsen 5+6 i dag:)
Snart 3 gullunger Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jeg vil jo tro et det er trygt å drikke den alkoholfrie vinen. Men man vet jo ikke. Hva med å helle druejuice i en vinflaske med skrukork? Jeg er av den typen som ikke klarer å holde det hemmelig i mer en dag eller 2 så jeg har ikke prøvd å skjule det...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 hva med kun brus og jus? som blandevann?
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 jeg drikker den alokholfrie vinen fra polet! det at det står 0.5% på de, er bare for og varsle om at det kan finnes spor av litt alkohol i den fordi vinen er tappet før den fikk gjeret! du får ikke i deg noe mer alkohol enn om du skyller munnen med munnskyllevann et par ganger om dagen! man trenger jo så klart ikke og bælme opp fler flasker,men en tre-fire glass en kveld med alkoholfri vin, gjør ingen ting!! bare kos deg i jula!!! (hvis det var rødvin du tenkte på, kan jeg anbefale ariel! det er den som har mest "ekte"vin smak!)
!!!fiona!!! Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2008 Tusen takk for svar...føler jo at man liksom aldri kan bli for forsiktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå