FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jeg tror de bare drikker konjakk, røyker sigar og kjatrer om fisketur og familieliv.
dårlig ånde Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 det er de voksne mennenes variant av klikkene jenter danner på slutten av barneskolen. enten så er du inn eller så er du ut. hva som skjer inne er nok ikke så forskjellig fra hva som skjer ute, bortsett fra at det er hemmelig.
Gjest Siklerotte Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Jammen, hvorfor kan man da være gjest der om det er hemmelig?
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Som gjest får man titte og se, men man får ikke vite noe om hva som foregår eller "symbolikken" deres. Jeg tror til og med det er forskjel på folk i losjen hva de får vite avhengig av hvilken grad de har. Snufs, den som hadde vært mann. Alt hva vi kvinner går glipp av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå