bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 lillemor har halvannet år igjen i bhg før hun beegynner på skolen. Vi får en liten baby i februar og tenker litt på dette med permisjon o.l... jeg går på YA og får ikke mammapermisjon og må derfor fortsette på skolen mens babyen er liten slik at vi får mine penger. Dette er greit da det ikke er så mange timer i mnd jeg må på skolen, da kan min mann som har flexitid være hjemme med minsten. Han har jo heller ikke permisjonsrettigheter siden jeg ikke har så vi håper at engangstødnad samt 7 uker ferie (har ført over 2 fra i år) på "tidskonto" vil passe med tapt lønn han går hjemme med babyen. han kan også prøve å jobbe litt hjemmefra. Jeg lurer litt på om vi året etter når babyen er 1 år og "egentlig" skulle begynt i bhg skulle hatt han eller henne hjemme et år til (mitt siste skoleår) mot at pappa fremdeles er hjemme med ferietimer og engangstønad de timene jeg må på skolen. Da har vi heller ikke behov for SFO til lillemor som begynner i skolen. Så disse pengene kan også gå til "tapt lønn" for mannen sidn vi da er to som bytter på å være hjemme så en av oss er hjemme med minsten og lillemor til enhver tid... Om vi har lillemor i halv bhg det siste året fra babyen er ca halvt år gammel så sparer vi litt penger der også. Hvor mye koster halv plass? og vet dere om det er mulighet for å få til en plass hvor hun kan gå noen timer hver dag i stedenfor annenhver dag?!
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2008 har det blit forandringer i kontatstøtta forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå