Gjest Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hei jenter!!! Jeg har vert prøver nå i 1 år og i November så har jeg gått på pergotime for første gang(dobbel kur) Jeg hadde tr 18 oktober og begynnte på tablettene på den 4 dagen til den 8 dagen, på dag 17 var jeg hos gyn til innvendig ul og da var de andre eggene 5 mm, mens den ene var 13mm og den måtte være 14mm for å kalle det for en EL, dette var på en mandag og hun regnet med at jeg fikk EL på torsdagen altså på dag 20 den 6.November Vi hadde sex hele denne uken..... En uke senere var jeg og tok blodprøver som skulle vise om jeg hadde hatt EL og det viste seg at jeg hadde hatt en stor og fin EL, dette var torsdag 13.November...... Fredag 21.november testet jeg negativ på cb digital og da var jeg på dag 35 i sykluss... Etter det har jeg ikke testet siden jeg regnet med å få tr, men nå er jeg på dag 46 i sykluss og jeg har hatt litt mensen smerter, men de har vært bare i 2 dager og gjort vondt i 5 min 3 ganger om dagen sånn ca, jeg hadde igår vondt i den venstre brystet og det har jeg også idag.... vondt i ryggen også, men har slitt med ryggen før også..... Hva tror dere????? Er jeg gravid?????
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Er jo litt spent..... tusen takk for alle svar=)=)
atsjo Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Så spennende!!=) Litt vanskelig å si om jeg tror du er gravid egentlig, du kjenner din kropp best så hvis du ikke bruker å ha slike "plager" til vanlig når ikm nærmer seg er det jo godt mulig=) ømme pupper er jo et kjempe tegn da:) Ikke for å skuffe deg men har hørt at pergokurer også kan gi litt symptomer. Men håper du er gravid:)
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 ja, har hørt det jeg også, men det er jo over 1 mnd siden jeg gikk på de nå..... og jeg har jo ikke fått mensen.... jeg er 14 dager på overtid.... Jeg håper jeg er gravid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå