Torshov!! Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg er ikke langt på vei altså men hører at det er så mange som får fort mage og jeg er nok ikke en av dem. Er i uke 15 nå og det går fint å ha på de samme boksene fortsatt. Litt ubehagelig er det jo, så jeg lar de helst ligge, men så kan jeg ikke akkurat kjøpe gravidbukser heller da... ? Er liksom så dumt å kjøpe bukser som er vanike bare "for store".Tenker at det hadde vært koselig å se litt gravid ut snart jeg da:-) Noen flere?
frua Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jeg venter nummer 3 og er i 20 uke. Ingen som ser det på meg på jobb ennå. Jeg ser det godt uten klær, men folk sier jeg er liten.
*juble juble* Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 hei venter nummer 4, er 20 uker på vei, og får helt fint på meg mine vanlige klær.... Ingen som har sett det på meg enda, selv om de vet jeg skal ha. Jeg selv ser det litt....men kun på kvelden.... Med nummer 1 ble jeg veldig stor og gikk op over 30 kilo.... de 2 svangerskapene etter det var jeg også noe større en det jeg er nå... men alt er bra med den lille så da har det vel ikke så mye å si, selv om det hadde vært kos med en liten kul da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå