chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg tok en CB "kryss" test nå.. ikke morgen urin og ikke helt IKM enda, og får da opp de to negative strekene.. og ser :hmmmm, er der antydning til et kryss eller??? Joda når jeg tar opp testen og ser så er der en tynn tynn, svaaaak nedoverstrek også... men den er der. (ikke sterk nok til å feste seg på kamera da....) Hvor er bildegalleriet på pernille blitt av så det går ann å sammenligne da?? Noen andre som kjenner til dette her???
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2008 innlegget mitt viser ikke når jeg leter etter det... hva skjer??
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Har den farge??? I det siste har CB testene slått ut med grå streker, som da er skyggestreker.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2008 Den er blå, veldig blå...... La ut nytt innlegg jeg for på min egen maskin fant jeg ikke igjen innlegget mitt når jeg lette.... Sikkert noe galt med den da...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2008 Og jeg tittet på den en time etterpå og den er knall positiv, med breid strek begge veier... herregud, jenta mi er 3 mnd:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå