Gå til innhold

Hvor finner jeg ammesjal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Var på cafe i går og så en som ammet med et sjal over barnet, så veldig fint og smart ut. Noen som vet hvor man får tak i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt ammesjal på kvinneverden.no og er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Jeg har ihvertfall store problemer med å få vanlige sjal og tepper til å bli liggende som jeg ønsker.

Knoter noe forferdelig, gitt.

Så ammesjalet var veldig fint for meg.

Skrevet

Hei!

Tusen takk! Jeg prøver kvinneverden.no. De ser kjempefine ut. Jeg har heller ingen god erfaring med tepper de faller som regel ned.

Skrevet

Er forresten veldig fint med ammesjal når man ammer ute også i forhold til sol..

Skrevet

Hei. Jeg har også kjøpt ammesjal på kvinneverden. Jeg er kjempefornøyd. Det er veldig praktisk

Carmagi

Skrevet

sjekk ut dette http://rebozo.no/store/ her er det kjempe flotte bæresal fra sør amerika (tror jeg det var :) de ser så fine ut så jeg vurderer sterkt å kjøpe et jeg og:)

Skrevet

mistforsto litt jeg..tenkte på bæresjal..hehe men kan sikkert brukes til det og:)

Skrevet

hmm.. litt vanskelig å velge farger da.. var jo så mange stilige.. lurer på om jeg skal vente til jeg vet at amminga går i orden.

jeg skal jo ha henne med på kurs når hun er knapt 1 mnd gammel.. ikke sikkert alle setter så pris på en pupp her og en pupp der hihih

hvilke farger skal dere ha?

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei du finner ammesjal hos kvinneverden.no. De e helt geniale;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...