kei80 Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 jeg har vært sykemeldt siden uke 5,er nå i uke 26.Grunnet ekstrem svangerskapskvlame og 100%sengeliggende.Gjør jeg noe mer enn å gå til do spyr jeg i 3 dager.. Både jordmor og legene på avd der jeg har vært innlagt for dette mener at jeg ikke kan jobbe før jeg klarer det hverdagslige tingene.Som gå ut,dusje,husarbeid,bilkjøring osv.. Min lege har også vært enig,men nå har jeg fått en ny.Han skjønner ikke hvorfor jeg er sykemeldt!! Prøvde å forklare han at jeg ikke engang kom meg opp av seng til jobb tider og bil turen din hadde jeg aldri maktet..Men måtte krangle meg til dennne sykemld som gikk ut for noen dager siden. Syken er vel ikke helt hundre prosent her med en haug med hormoner men må si jeg gruer meg sikkelig til timen etterpå for å fornye sykemld...Måtte bare få tømt meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå