Mariamin Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Ja, nå har Smulte gått i barnehagen litt over en mnd, og har selvfølgelig blitt syk noen ganger etter oppstart. Vet at man har 10 dager hver når man har ett barn. Øker disse dagene når man har 2 barn?? I dag er vi hjemme igjen, syke begge to faktisk. Snørrer og hoster og generellt vondt i kroppen. Æsj...
dritgrei hei hei! Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Syke barn har vi og for tida... oppkast og snørr og snørr og host og snørr og host... det med dagene vet jeg ikkeno om, for jeg er jo hjemme uansett, men de siste to dagene har dritgreipappan også vært hanglefant og snilleste pappan.
frøydis m/ 4 Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Hei! ved to eller flere barn under 12 år, økes antallet sykedager til 15. God bedring til begge småttisene!
Sara Rompompei Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Mulig reglene har endret seg litt, men før var det 15 dager fra barn 3. Uansett. God bedring til alle syke barn og mødre og menner og ..... tja
frøydis m/ 4 Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Ja, selvfølgelig har du rett Lykkelig,- det er 3 barn under 12 år for å få 15 dager. - Beklager at jeg var litt kjapp på labben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå