ISA Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Traff en i helgen, det var bare slik "match"... tenker på ham hele tiden, vi har holdt kontakten med meldinger og begge har falt pladask... MEN synes det er så rart å kunne ha slike følelser for en du bare har tilbragt noen timer med... dessuten så bor han i en annen by, vet ikke hva jeg skal gjøre, føler meg helt rar! Har møtt en del menn etter jeg har blitt alene ( men har ikke villet møte dem eller svart på meldinger..har ikke følt meg klar .. mens med denne mannen er det ikke måte liksom, hadde han bodd her hadde jeg stått utenfor døren hans..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå