Gå til innhold

Takk for meg :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag nådde jeg endelig de magiske 12 ukene, og skulle trippe inn på andre trimester. De siste dagene har jeg blødd litt, og derfor fikk jeg ul på kontroll i dag. Der ble det konstatert MA, og i morgen må jeg inn på utskraping.

Hjertet mitt er knust akkurat nå, men samtidig prøver jeg å tenke at kroppen min ordnet opp selv i noe som var nødvendig å ordne opp i. Og jeg er sjeleglad for at vi har holdt hemmeligheten for oss selv, for da kan jeg selv velge hvem jeg vil fortelle dette til.

Nå skal jeg hjem og kose meg med de to herlige ungene jeg har fra før, og så får pappaen og jeg trøste hverandre så godt vi kan.

Alle dere andre; lykke til videre. Husk at det jeg nå har opplevd er langt fra så vanlig som vi får inntrykk av her på barnimagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så forferdelig trist! Det høres ut som du kan ta vare på deg selv likevel. Å bruke mann og barn som trøst høres ut som en veldig god ide! Lykke til videre :-)

Skrevet

Det var trist å høre dinadina. Føler med deg. klem

Skrevet

Så trist! Føler med deg! Men jeg håper dere får en fin jul som familie, og så håper vi ser deg innom her til våren igjen...

Lykke til :o)

Skrevet

Takk for trøstende ord, jenter. Nå ser jeg bare frem til å bli ferdig med morgendagen på sykehuset. Lykke til videre! :-)

Skrevet

Stor stor klem til deg. Har akkurat vært gjennom det samme, for 3 uker siden. Er en kjempetrist opplevelse. Det hjelper å ha barn fra før heldigvis. Stor trøsteklem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...