Gå til innhold

Dere som er 1.gangsfødende - har dere begynt å tenke på barn nr 2??!


*TuttiFrutti*

Anbefalte innlegg

Da jenta mi ble født så tenkte jeg inntil nå nylig at hun kom til å bli enebarn.. Hadde skjønt at det var tøft å få barn, men var nok ikke klar over HVOR tøft det var.. Kolikk, mye gråt, min kropp som ikke lenger er min..Men det har gått seg til litt nå, og for noen uker siden tok jeg meg selv i å tenke på søsken til henne.. Når tenker dere å begynne å prøve?! Har dere tenkt på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

klart gullene våre må ha småsøsken, såfremst man kan få det da:)

tenker stadig på det, og "familien" min, håper vi blir 5 stk tilslutt.

Jeg håper vi har en liten til når gutten vår er rundt to, to og et halvt år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELL NO!!! he he

Er midt i en stressende fase med lille gutten og vonde skuldre...så ny baby kommer ikke på tale i nærmeste fremtid!! Men kanskje når han blir større? Må jo inrømme at jeg fikk meg et lite stikk i hjertet når jeg pakket ned alle små baby klærne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart ikke klar for å sette i gang med nr.2 ennå her iallefall! Skal nye tiden med lillegutt nå:) Blir nok 2-3 år mellom lillegutt og nestemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt av og på...

Men med syk baby ser jeg for meg at det kan bli litt mye.Også har jeg 2,5 år igjen med studier,så det passer vel ikke akkurat så bra nå.

Kanskje vi ringer inn for et forsøk til våren.

Tror vi vil ha mer enn 2 barn og da er greit at det ikke er så voldsomt mange år imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...