Gå til innhold

hjlelp!!! Guttenavn som starter på P!!!


vero1986

Anbefalte innlegg

hei.. Samboeren min og jeg har akkurat begynt å snakke om navn på barnet.. sikkert litt tidlig da jeg er 6 uker på vei, men vi synes det er koselig å snakke om. Ut fra samtalen vår kom det fram at han ønsket at hvis det ble gutt, så ville han at ungen vår skulle hete noe som startet på P, fordi dette var "tradisjon" i familien.... men for å være helt ærlig, synes jeg ikke det er mange navn på p som er fine. Patrick er finr, men det heter tantebarnet mitt.. hmm.. Samboeren min vil at han skal hete Phillip, men så tenker jeg videre at det ikke passer med etternavnene våres da vi har veldig tradisjonelle etternavn! men Phillip er forsåvidt fint det, men.. ja.. det klinger liksom ikke helt i mine ører! vi har alt bestemt navn hvis det blir jente, da blir det Amalie! da bruker vi boksatavene i navnet til oldemoren hans! ;)

 

er det noen som har noen mening rundt dette? og kanskje noen tips på fine navn på p? ( peder, per, petter er alt "opptatt" i familien hans! )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tenkt på dobbeltnavn? Kan jo starte med et navn på P.

Ellers kommer jeg ikke på annet enn Paal, Paul, Pelle og Patrick.

Amalie er kjempefint:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så mye for svar.. hvis det blir et navn på P så blir det sikkert Phillip.. ;) men.. jeg synes det blir litt rart, tror jeg.. har ikke helt fått vent meg til tanken "phillip pedersen høgvoll" eller bare "phillip høgvoll" hmmm... får la tankene vandre litt rundt det, og se hva vi bestemmer oss for! trenger hvertfall ikke å bestemme oss på lang tid enda! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da, også morsomt at dere holder familie tradisjonen vedlike :D Jeg sliter selv med navne tanker.. men ja god tid det er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja.. patrick er helt nydelig! men det heter tantebarnet mitt, så det spørs om min bror synes at det er helt ok at jeg bruker det.. hehe.. Phinn var stilig.. det har jeg ikke hørt før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...