Gå til innhold

Hvor mye sæd trenger man for å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte en liten gutt på 1år siden og fikk tilbake mensen for et par mnd siden, vi synes egentlig at det er litt tidlig med barn nr 3 enda, men siden vi har planlagt enda et barn om ikke så alt for lenge har vi ikke begynt med noe prevansjon.

For tiden praktiserer vi "hopp av i svingen" metoden, men på fredag var sambo litt brisen etter en tur på byen, og i iveren klarte han ikke å trekke seg ut i tide. Det gikk ikke for han helt inni meg, men rett innenfor åpningen.

Siden jeg ikke har stabil syklus enda temper jeg for å finne ut når jeg har EL slik at jeg vet når jeg kan forvente mensen. Hadde tempøkning i går morgest så da hadde jeg mest sannsynlig EL på søndag.

Kan jeg bli gravid når det bare kommer litt sæd innafor åpningen 2dager før EL eller er sjangsen liten?

Kjenner meg litt forhåpningsfull nå som sjangsen for ny graviditet kanskje er til stede =) Hadde jo egentlig vært veldig kos med 2tette!

Må vel nevne at jeg har blitt veldig lett gravid de to forrige gangene, pluss at jeg hadde en SA etter at jeg ble gravid mens jeg gikk på ppillen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...