lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har en flax kalender, samboern har røde kors kalender og en godter kalender som ble laget til han da han var liten, er av fyrstikkesker, som han får eldstemann til å fylle.(han kjøper godter selv) jeg nekter å kjøpe, og fylle den.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Vi har en flax kalender, også ha jeg og mannen en pakke kalender sammen, som min søster ha fylt opp i år. VI er tre søsken, med hver vår broderte kalender som vi ha fått av mamma - også bytte vi på å fylle opp til hverandre.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Vi har sånne fra et lokalt idrettslag, vinnerne kommer i den lokale avisen. Ellers har vi ikke. Sånn flax kalender hørtes gøy ut. Tror vi hadde det ett år:) Kanskje jeg må gå å se om jeg finner meg ett sånn?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2008 De har vel det på de fleste kioskene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå